Chcę zareklamować towar, co powinienem zrobić?

Okres gwarancji 24 miesiące dotyczy towarów zakupionych w sklepie internetowym www.relleciga.pl. Dokumentem gwarancyjnym jest paragon lub faktura, którą dołączamy do zakupionego towaru. Reklamowany towar należy wysłać do nas pocztą wraz z kserokopią paragonu lub faktury i wypełnionym formularzem reklamacyjnym na poniższy adres. Otrzymany towar przekażemy do działu reklamacji i poinformujemy Cię mailowo o rozpatrzeniu reklamacji, nie później niż w ciągu 30 dni od otrzymania towaru i formularza reklamacji.
Formularz skargi można znaleźć w wiadomościach e-mail lub pobrać z poniższego linku. Wydrukowany formularz zostanie wydrukowany długopisem w możliwie najbardziej czytelny i szczegółowy sposób, jest to informacja o tym, jakie uszkodzenie ma miejsce i czy jesteś zainteresowany jego wymianą lub zwrotem.

Jeśli masz pytanie dotyczące zwrotu towaru, skontaktuj się z nami:
Telefonicznie pod numerem: +48692471154 (Po-Pią: 9:00 - 16:00) (Pon-Pt: 8:00 – 16:00) lub e-mailem na adres: info@relleciga.pl

Ile mam czasu na zwrot towaru?

Wszelkie towary zakupione na www.relleciga.pl, z których nie jesteś zadowolony, możesz zwrócić do nas w stanie nieuszkodzonym, nieużywanym, ze wszystkimi metkami iw oryginalnym opakowaniu w ciągu 14 dni od daty dostawy. Sprawdzimy otrzymany towar i w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrócimy Ci pełną kwotę.

Czy mogę wymienić towar?

W sklepie relleciga.pl wymiana towaru polega na zwrocie wybranego towaru, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.
Postępuj zgodnie z opisaną procedurą zwrotu towaru.
Relleciga - Wszelkie prawa zastrzeżone. ©2024Powered by RELLECIGA EUROPE
phone-handsetcross-circle